ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАЦІЙНІЙ ОСНОВІ Олексій Муковіз, д. пед. наук, завідувач кафедри теорії початкового навчання Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН Олена Ящук, к. пед. наук, доцент кафедри теорії початкового навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА В РОЗРІЗІ ФОРМ НАВЧАННЯ Рейтинг користувача: 4 / 5 Вадим Веремієнко, викладач кафедри теорії початкового навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВИМОГА ЧАСУ Віта Мельничук, викладач кафедри теорії початкового навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ МОДЕЛЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ ЯК ВАЖЛИВА ПЕРЕДУМОВА РОЗРОБКИ ЯКІСНИХ РЕСУРСІВ Галина Ткачук, д. пед. н., професор кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В ЧЕТВЕРТОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я Юлія Пономаренко, студентка ІV курсу факультету педагогічної освіти, менеджменту та мистецтва, спеціальність 013 Початкова освіта, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» Науковий керівник: к. пед. н. доцент Красюк Л. В. Детальніше...
ЖАНРОВЕ РІЗНОМАНІТТЯ УКРАЇНСЬКОЇ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ ЯК ДЖЕРЕЛА МУДРОСТІ Тетяна Стан, студентка педагогічного факультету, Університет Григорія Сковороди в Переяславі Детальніше...
НАСТУПНІСТЬ У ВИВЧЕННІ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ У ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Тетяна Лига, студентка ІV курсу педагогічного факультету (спеціальність «Початкова освіта»), Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Науковий керівник: к. філолог. н. Довбня Л. Е. Детальніше...
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ MOODLE Софія Калиш, студентка І курсу (ОР Магістр) факультету іноземної та слов’янської філології, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка Детальніше...
НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Світлана Тітаренко, к. пед. наук, доцент кафедри дошкільної педагогіки і психології, Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка Детальніше...
ЗМІСТ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА Петро Волошин, к. пед. наук, доцент кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Анастасія Шинкарук, викладач-стажист кафедри музикознавства та вокально-хорового мистецтва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Мар’яна Угляй, студентка педагогічного факультету, Університет Григорія Сковороди в Переяславі Детальніше...
БІОЛОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ ДИТЯЧОГО РОЗВИТКУ У ПРАЦЯХ ЗАКОРДОННИХ ВЧЕНИХ Павло Дячук, к. пед. наук, доцент кафедри теорії початкового навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ДОСВІД РОЗВИТКУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄС Павло Дячук, к. пед. наук, доцент кафедри теорії початкового навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Людмила Перфільєва, к. біолог. наук, доцент кафедри теорії початкового навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ВЕБ-КВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ГОВОРІННІ ТА ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Олеся Приходько, студентка І курсу (ОР Магістр) факультету іноземної та слов’янської філології, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка Науковий керівник: доцент Наумкіна О. А. Детальніше...
ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ НОВАТОРСЬКОГО РУХУ В УКРАЇНІ ХХ СТОЛІТТЯ Оксана Кравчук, д. пед. наук, професор кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗА КОРДОНОМ Наталія Черних, Магістрантка факультету початкової освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В СВІТОВОМУ КОНТЕКСТІ Маргарита Приходько, студентка І курсу (ОР Магістр) факультету іноземної та слов’янської філології, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка Науковий керівник: доцент Наумкіна О. А. Детальніше...
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ Людмила Красюк, к. пед. наук, доцент кафедри педагогіки, теорії та методики початкової освіти, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Детальніше...
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ХІМІЇ Катерина Косар, викладач-стажист природничо-географічного факультету, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Тамара Зеленко, викладач-стажист природничо-географічного факультету, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Мирослава Сорока, викладач-стажист природничо-географічного факультету, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
НАСТУПНІСТЬ У ВИВЧЕННІ ГРАФІЧНИХ УМІНЬ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Ірина Желізко, студентка ІV курсу педагогічного факультету (спеціальність «Початкова освіта»), Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Науковий керівник: к. пед. н. Васенко В. В. Детальніше...
РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ЗАДАЧ НА РУХ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ Жанна Ющенко, студентка педагогічного факультету, Університет Григорія Сковороди в Переяславі Детальніше...
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ Діана Іщенко, студентка педагогічного факультету, Університет Григорія Сковороди в Переяславі Детальніше...
ЗМІСТ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ Ганна Волошина, к. пед. наук, доцент кафедри теорії початкового навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Людмила Роєнко, к. пед. наук, доцент кафедри фахових методик та інноваційних технологій, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ЯКІСТЬ ОСВІТИ ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ Галина Коберник, к. пед. наук, професор кафедри теорії початкового навчання, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ Володимир Голуб, к. б. н., доцент кафедри теорії початкового навчання Надія Голуб, к. б. н., доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ Валерій Іванов, викладач психолого – педагогічних дисциплін, КЗ «Балтський педагогічний фаховий коледж», аспірант кафедри психології, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Детальніше...