ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ E-LEARNING НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

Музикова Катерина

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Науковий керівник: викладач Байдюк Л. М.

Сучасний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та Інтернету надає можливості використовувати персональний комп’ютер (ПК), планшети, мобільні телефони у навчальному процесі. 

E-learning ефективно впроваджено в систему вищої освіти через дистанційне навчання. Проте за останні роки технології роботи з ПК, мобільними пристроями для учнів початкової, середньої та старшої ланок школи стали більш доступними, простими у використанні. Електронне дистанційне навчання дозволяє зробити процес отримання і засвоєння знань гнучким, доступним, персоніфікованим; створюється можливість безперервного обміну інформацією; мобільні пристрої можуть бути використані в будь-якому місці, в тому числі у навчальних приміщеннях, транспорті, вдома, що дозволяє навчатися в будь-який зручний для учня час.

Фахівці ЮНЕСКО вважають, що e-Learning – це навчання за допомогою Інтернет і мультимедіа. E-Learning – широкий набір додатків і процесів, що забезпечують: навчання, побудоване на використанні web-технологій; навчання, побудоване з використанням персонального комп’ютера, віртуальних класних кімнат; і засоби організації взаємодію користувачів по мережі. 

Е-Learning включає в себе доставку навчального контенту через Інтернет, аудіо- і відеозапис, супутникове мовлення, інтерактивне телебачення і CD-ROM;

E-Learning – навчання, побудоване з використанням інформаційних і телекомунікаційних технологій. Охоплює весь спектр дій, починаючи від підтримки процесу навчання, до доставки навчального контенту слухачам. 

За В. Ю. Биковим, електронне дистанційне навчання – це різновид дистанційного навчання, за яким учасники і організатори навчального процесу здійснюють переважно індивідуалізовану, переважно і принципово використовуючи електронні транспортні системи доставки засобів навчання та інших інформаційних об’єктів, комп’ютерні мережі Інтернет, медіа навчальні засоби та інформаційно-комунікаційні технології [4]. 

Отже,  електронне навчання є інноваційною технологією, спрямованою на професіоналізацію та підвищення мобільності тих, хто навчається, і на сучасному етапі розвитку ІКТ воно може розглядатися як технологічна основа фундаменталізації освіти. 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Бовтенко М. А. Компьютерная лингводидактика: [учебное посо# бие] / Марина Анатольевна Бовтенко. – М. : Флинта, 2005. – 216 с. 

2. Бондар С., Момот Л., Липова Л., Головко М. Перспективні педагогічні технології: Навч. посіб. / За ред. С. Бондар. – Рівне: Тетіс, 2003. – 200 с. 

3. Бориско Н. Ф. Діалог культур: необхідність, можливість і межі / Н. Ф. Бориско // Інноваційні підходи до навчання іноземних мов та культур у новому тисячолітті : міжнародна практична конферен# ція : тези доповідей. – Дніпропетровськ, 2002. – С. 12–13. 

4. Вишневський О. І. Методика навчання іноземних мов : навчаль# ний посібник. – К. : Знання, 2011. – 206 с. 

 

Please publish modules in offcanvas position.