Йосипенко Аліна
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Науковий керівник: викладач Байдюк Л. М.
Однією з форм електронного навчання є мобільне навчання – M-learning (використання мобільних і портативних ІТ-пристроїв, зокрема кишенькових комп’ютерів PDA (Personal Digital Assistants), мобільних телефонів, ноутбуків і планшетних ПК у навчальному процесі).
Мобільні пристрої є дешевшими за вартістю, ніж ПК, зручнішими у використанні (можна навчатися, знаходячись у будь-якому місці). Для вивчення англійської мови існує велика кількість мобільних додатків, які дозволяють вивчити і відпрацювати лексику, граматику, пройти курс англійської мови.
Такі мобільні додатки мають свої переваги та недоліки.
Переваги |
Недоліки |
Зручний доступ до вивчення мови в будь-який час |
1. Найчастіше повна версія мобільних додатків не є безкоштовною 2. Реклама; 3. Необхідність бути підключеним до мережі інтернет. |
Приклади додатків:
1. Англійська мова з Words
• 8 видів тренувальних вправ;
• Можливість додавання власних слів та уроків;
• Більше 8000 слів;
• Тематичних блоків слів;
• Не потребує підключення до інтернету.
2. 5555 English Grammar Tests
• Два рівні — Begginer-Pre-Intermidiate та Intermidiate-Advanced;
• Надає правила та тестові завдання;
• Кожна граматична тема в свою чергу розділена ще на декілька рівнів – від найлегшого до складнішого;
• Кожного разу завдання в тесті перемішуються.
3. Мобільні додатки, які розроблені British Council Посилання: http://learnenglish.britishcouncil.org/en/apps LearnEnglish Audiand Vide (рівень Intermidiate та Advanced)
• LearnEnglish Podcasts
• LearnEnglish GREAT Videos
• Learning Time with Timmy (для дітей
4. «Memrise: изучай языки» - ігровий додаток
для вивчення слів та розмовних фраз.
Багато видів тре- нувальних вправ
(картки, прослухо- вування аудіо, перегляд відео тощо).
Інтервальний метод дозволяє закрі- пити
вивчені раніше слова та фрази.
Застосування елементів електронного навчання на уроках англійської мови сприяє підвищенню мотивації навчання, розвитку комунікативних та інформаційних навичок, забезпечуючи постійний доступ до навчальних ресурсів у будь- який час і в будь-якому місці.
Використання інтерактивної дошки та інтернет-ресурсів є доцільним на уроках у будь-якому класі.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Обзор Мирового и российского рынка электронного обучения — Режим доступу: https://ra-kurs.spb.ru/info/articles/?id=42.
2. Bates T. National strategies for e-learning in post-secondary education and training / Bates Tony — UNESCO, 2001. — 132 p.
3. e-Learning / Е-Софт Девелопмент [Електронний ресурс]. — 2011. — Режим доступу: http://www.web-learn.ru/.
4.Education World: Educators Battle Over Calculator Use [Electronic resource] // Education World. — Mode of access: http://www.educationworld.com/a_curr/ curr072.shtml.